Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
?daemon tools?
2005-09-08, 07:25 PM,
#1
?daemon tools?
hi,

ich hab ein probelm Daemon Tools silent zu installen.
autoit wollte irgendwie nich zu ende machen und der einziege schalter denn ich finde ist

daemon.msi /qn /Reboot=Suppress

dann hab ich wieder ein problem ich weiss nich wie man ne .msi erstellt?

die brauch ich doch oder?

danke schonma...
Reply
2005-09-08, 09:50 PM,
#2
 
Villeicht muss du die Datei erstmal mit WinRAR auspacken?
Vitali

[Image: wucdcreator.png]
[Image: winfuture.png]
[Image: mysoft.gif]
Reply
2005-09-09, 03:16 PM,
#3
 
entpacken? was meinst du?
ich habe die install .exe und die möchte ich silent zum laufen bringen und weiss nicht wie...
Confused:
Reply
2005-09-09, 03:20 PM,
#4
 
Genau diese install.exe kannst du versuchen zu entpacken, vielleicht dann kommst du an deine .msi
Vitali

[Image: wucdcreator.png]
[Image: winfuture.png]
[Image: mysoft.gif]
Reply
2005-09-09, 04:08 PM,
#5
 
ich habs jez Very Happy
hatte gar nich die daemon.msi und wuste bis eben auch nich das es die gibt !...naja, gerade runtergeladen!
der oben genannte schlater hat nich gefuntz bei mir.
für alle die auch ma n probelm damit haben:
- .msi auf der daemon page laden
- schalter:

...daemon.msi" /q /norestart

aber trotzdem thx an vitali is n geiles prog und ich hab gesehn du gibst dir mühe zu helfen!

mfg
Reply
2009-11-28, 06:31 AM,
#6
?daemon tools?
Hello,

I am Starsrock.This is my first visit to site.I am new to this site,but I’ve enjoyed posting in your forums.Welcome to the forum.I like this forum.DAEMON Tools is an advanced application for Microsoft Windows which provides one of the best optical media emulation in the industry.With DAEMON Tools you would receive up to 32 virtual SCSI drives and 2 virtual IDE drives that behave just like the “real” physical ones.No more CD/DVD drive noise. No waiting for disc loading. No need to buy external optical drive for your netbook.DAEMON Tools enables you to use your CD/DVD images as if they were already burned to CD/DVD.

Thank you very much and Stay connected with me.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)